fredag 22 juni 2012

Midsommar cykling P1

Smart som jag är så körde jag nu på förmiddagen ett hårt partempo pass med Kenneth, trots att jag igår på kvällen körde klubb tempot 2 varv. Resultatet var föga överraskande att benen inte riktigt trampade i den takt som jag ville.
Blev torts tröga ben ett riktigt fint pass, fick jobba med pannbenet lite mer än normalt för att uppnå rätta hastigheterna. Vädret var också det på topp, sol och knappt ett moln!
Nu skall jag ta och sova en liten stund, har ju en ganska stor sömnskuld att jobba in. Till kvällen när de flesta börjar festa så tror jag att jag slår på rehab-mode och cyklar en kort bit bara för rulla bort onödigheterna ur benen.
Nog är det vackert i Pedersöre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...