onsdag 2 mars 2016

Vilavilavilavilavila

Rubriken innehåller dagens tema och efter det temat lever jag helt och hållet idag! Sov perfekt, åt frukost, vilade, cyklade en stund, stannade på första och troligtvis enda fikan för lägret med Juho, vilade, åt och nu skall jag plugga lite grann är det tänkt.


Mina nya skor har fungerat som en dröm hela lägret och kan hittills inte vara nöjdare med dom än vad jag är! Inte alls haft någon orsak att söka fram mina gamla Sidi skor som också de fick komma med på lägret.

Nu väntar fyra tuffare dagar. Runt 20 timmar skall cyklas, intervaller skall trampas, spurter skall spurtas osv. Räknar med att benen kommer att var ganska så färdiga på söndag kvällen då väskorna skall packas för flyget hem till Falun.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...