torsdag 31 mars 2016

Team Wiggo får se upp med GIF-Chebici

Ja, ni läste rätt! Idag var det 5km lagtempo i fyra mannalag som gällde och vi flög fram! 57.6km/h, 59.5km/h och 58.9km/h är tre av intervallernas snitthastigheter! Skoj! Att benen samarbetade behöver jag väl inte säga, för hade de inte gjort det så hade jag inte hunnit med idag!


Sju dagar kvar här nere nu. Imorgon lovas dödsregn och dödskyla kombinerat med dödsvind, inte precis optimalt träningsväder. Lutar mot att det blir en dag i skolans tecken för min del imorgon då jag inte vill riskera bakslag i form av förkylningar nu just då kroppen fungerar så pass bra som den gör. Nåja, får bestämma imorgon då jag vaknar o ser vad det är för väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...