onsdag 23 december 2015

Tragiska jullovet

Här sitter jag med ett huvud som håller på att sprängas. Inte precis som jag hade planerat att jullovet skulle vara precis.... Men men vad kan man är väl bara att njuta det som går de stunder som buranan, nässprayn och nässköjlningen lindrar de fyra bomberna placerade under och över ögonen.

Som ni gissar så har den träning jag planerat inte blivit av och knappast blir någon träning av innan annandagen heller. Tråkigt men nu försvann delar av ett av mina viktigaste block inför sommaren 2016. Rapha Festive 500 som såg lätt ut blev direkt svårare, men siktar fortsättningsvis att genomföra utmaningen för ett fjärde år. Risken finns väl att jag får nöta asfalt och måååååååånga timmar de sista dagarna för att klara det.

Försöker drömma mig tillbaka till julafton för 2 år sedan för att
 stilla träningsabstinensen mentalt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...