söndag 13 december 2015

GIF-Chebici dag2

Tjena!
Kom heim för en stund sedan från den exotiska orten Kuortane. Det är ett idrottscenter med allt, förutom en velodrom mitt ute i skog och ödemark, för er som inte känner till stället. Efter att ha haft en låååååååång diskussion igår kväll så hade jag en enormt god känsla i hela kroppen när det blev dags för att sova!

Väl idag vaknade vi till ett litet snötäcke. Minimalt mängd, trots det gjorde det vita en enorm skillnad genom att allt blev ljusare. Dagens program var cykling, ingen av oss hade cyklat i området tidigare så jag skissade upp en rutt på Garmin Connect som jag memorerade. Gick helt okej, bara en fel sväng på hela rundan! Skoj med fotografiskt minne.


Efter rundan blev det mat med gänget och att knyta ihop ett fint läger! Kommer i allra högsta grad bli en enormt intressant sommar! Men mera reflektioner och intryck från lägret imorgon då jag stresspackat klart och flugit tillbaka hem till Falun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...