fredag 20 september 2013

Sliten

Blev lite extra sliten av dagens andra pass. Inget ovanligt pass utan bara z2 nötande plus ett stycken en minuters drag bara för att det är kul. Orsaken till att jag var sliten måste vara att jag körde morgoncrossen på tom mage. Ville testa för att se om det är något att inkludera i träningen i höst. Med facit på hand så blir det knappast något regelbundet för mig att träna på tom mage.
Har nu lekt lite med WKO+ för att kanske lära mig lite mer om programmet. Finns så pass mycket funktioner att det kommer att ta en bra tid förän jag kommer att kunna utnyttja programmet till fullo. Hittills hittar jag det viktigaste och det nöjer jag mig med för tillfället. Lite surt är ju att sådana funktioner som PMC inte fungerar för mig i och med att jag inte har watt mätare på crossen, då den kommer att vara cykeln jag använder mest under vintern. Nåja, en watt mätare på min cross skulle se roligt ut då själva cykeln skulle vara billigare än bara vevpartiet.
WKO+
Imorgon blir det en väcka-kroppen-runda så att man förhoppningsvis inte är totaldöd på söndag om vädret tillåter mig tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...