söndag 15 september 2013

Nytt rekord

Blåsigt värre idag. Nu just känns inte vinden som min bästa vän, det är väl i och för sig inte ovanligt att fallet är som sådant. Helst skulle man ju vilja ha medvind hela tiden, speciellt vid tillfällen när man hållit upp en tid och sedan sparkar igång på nytt.
Tredje rundan med hattiwattarna idag och jag börjar sakta men säkert att börja förstå mig på ungefär var jag bör ligga vid olika intervaller. Har inte kör några test ännu men gissar mig fram till värden efter hur kroppen känns, precis som jag gjort tidigare. Kan fort hända att jag kör ett 20 minuters test nu i veckan som kommer eller under veckan därpå för att få bekräftat mina uppskattningar och då är det klart med uppskattningar för Pettsson när det gäller träningszoner. Senast första veckan i oktober skall testet klämmas så att jag får ut det maximala av tortyr redskapet.
Körde bara lugnt idag så inga märkvärdiga siffror kom till stånd, men en högsta notering är väl ändå ett rekord! Siktar på att slakta rekordet ett flertal gånger i vinter, för ny rekord är ju alltid roligt
Sub 13:15 april-14?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...