torsdag 20 juni 2013

Mot nya höjder

Det är på stigande nu! Igår besteg jag först en av Jakobstads högsta platser i form av Pedersöre Kyrkas kyrktorn. Imponerande konstruktion under taket kan jag meddela och utsikten därifrån är ju inte heller så pjåkig. Igår kväll sköt mjölksyrenivåerna i blodet till sällan skådade höjder då Kenneth och jag körde ett tufft  pass för att förhoppningsvis hitta lite fart i benen till FM nästa helg. Sist och slutligen så sköt tröttheten i höjden efter jag var färdig på jobbet, somnade direkt jag kom hem och vaknade tre och en halv timme senare. Ingen träning idag med andra ord.
Nu under midsommar skall det cyklas! Tre rejäla distanspass på listan, så då lär även kilometerräknaren skjuta mot nya höjder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...