tisdag 30 oktober 2012

Projekt 85.00

Igår inleddes projekt 85.00 slutligen. Har flera gånger i höst börjat men då jag varit förkyld och inte kunnat träna har det också varit svårt att fullfölja på mat fronten. Nu äter herr Mattsson inget godis eller andra godsaker, han dricker heller ingen lemonad eller andra onödiga sockerdrycker. Inget "onödigt" får ätas före julen, då tillåter jag några dispens dagar.
Det här gör jag främst av två orsaker:
 1) I dags läget har jag en alldeles för tung ryggsäck med tanke på nästa sommars tuffare tävlingar.
 2) Lämnas "onödigheterna" bort så lämnar det mera pengar i börsen.

Hade invägning igår och det var minst sagt deprimerande siffror jag fick se. Över ett år sedan jag sett likadana siffror. Kan ju även nämnas att jag jämfört med vad jag vägde i maj tidigare i år gått upp runt 10kg!

För att lägga press på mig så kommer jag, som i våras, att börja posta vikten varje måndag. Här är nu vinterns första skam vikt.

There are work to be done

To be continue!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...