tisdag 23 oktober 2012

Nya rutiner

Idag har jag testat en ny gammal sak som jag skall föra in i min vardag, morgon motion/träning! Igår kväll ställde jag väckarklockan till idag på 06.00 och efter 10min snooze så blev det dags att dra på sej promenad kläderna för att sticka ut på promenad i den kalla och små regniga Åbo morgonen. Det var mörkt, fuktigt och kallt MEN SKÖNT! Speciellt efteråt när man fick hoppa in i en varm dusch.

Blir att bygga vidare på det här med några promenad mornar till innan jag byter till upp mig till morgon löpning. Kort, effektivt och upp piggande.

Nu blir det bara att hoppa upp på pendlar cykeln och rulla iväg 300 meter till skolan.

Skärmdump från iPadden när det var dags att börja röra på sig.

Ljust och bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...