torsdag 16 februari 2012

Paketet har anlänt

Blev ännu en till blogg fri dag igår, ursäkta mig. Har nog en bra ursäkt men den kommer ni knappast att köpa. Såhär lider den: När jag skulle blogga så somnade jag med huvudet på min iPad. Tro det eller ej men så var det. Som tur var vaknade jag mitt i natten så att jag kunde ställa väckarklockan på rätt tid så att jag hann till arbetet. Idag så har alla delarna till mitt omtalade paket kommit, kommer att skriva mer om det imorgon men tror att ni kan lista ut vad huvudgreijen i paket är ;). Bortsett från att jag har lekt och utforskat mina nya studie redskap så har jag även hunnit med lite träning. Idag blev det 20 km skidning med Kenneth på Larsmo spåren. Var riktigt skönt, hade lite bättre glid än förra gången, men ännu långt ifrån hur det var för 4 veckor sedan. Morgondagens skidpass kommer att bli intressant, då kommer jag för första gången ha ordentligt vallade skidor. Fick ikväll hjälp av Mikkel med att valla skidorna. Snabba borde de vara om inte så är det i mig felet sitter och inte i skidorna. Igår hade jag inplanerat ett mtb pass. Passet blev av trots att snön ville sätta stop för det. Totalt fick Martin och jag ihop 32 kilometrar, den första halvan var en ordentlig snöfest med ställvist oplogade vägar med upp till 20cm snö.. Den senare halvan var perfekt eftersom vi hade en snöplog 300 meter framför oss större delen av tiden. Vi hann till och med med vårens första vårrus! Var riktigt härrligt att känna farvinden i ansiktet igen efter några måndaders paus. Hoppas bara att jag får känna samma fartvind i ansiktet under morgondagens skidpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...