fredag 9 maj 2014

Lyckad kväll och ändringar i planerna

Roligt igår med Rose på klubbens cykelexpo. Många intressanta cyklar och mycket folk, härligt! Personligen Blev jag mest imponerad av nya Xeon CGF, bekvämt värre, samt Rose Pro DX Cross 3100 som är utrustad med Shimanos nya hydrauliska skivbromsar och Ultegra Di2. Väckte minst sagt ha-begär!
Bland dom som är intresserade av MTB var som väntat Thrill Hill den som väckte mest ha begär. Skall ta mig en provtur på den i sommar tror jag, ser faktiskt riktigt intressant ut!


Idag var det tänkt att jag skulle ha tagit mig söderut för att tävla imorgon. Så blir det tyvärr inte. Förkylning gör att jag stannar på hemmaplan för att låta kroppen friskna upp helt till nästa helgs äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...