tisdag 27 maj 2014

Comeback^2

Åtta dagar utan cykel blev det på grund av förkylningen men idag tog jag mina första fyrkantiga tramptag tillbaka. Känslan var kass, motorn var kass, vädret var kasst, jämfört med hur det ar förra veckan då jag var sjuk. MEN än en gång fick jag konstaterat att Aeroflyern är lite snabbare än andra cyklar! Bra för självförtroendet!
En annan comeback gjordes också idag, nästan åtta månader sedan jag förra gången rattade Husqvarnan vid gravgården så var väl på tiden att jag fick klippa och trimma lite gräs. Började lätt med en arbetsdag på 9.5 timmar innehållande endast gräsklippning. Kanske det var därför jag var seg och känslan var kass på cykeln efteråt? Troligtvis hjälpte det nog till!
Nya tag imorgon, både på Husqvarna och på Rose!
Arkivbild från ifjol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...