torsdag 5 december 2013

Shaky legs

Ännu en dag med ännu ett trainer-pass som går precis som planerat! Körde mitt favorit pass från två år sedan och kan gott och väl säga att jag underskattade mig själv rejält. Men nu vet jag det och nästa gång jag kör ett liknande pass får jag flytta målet högre upp för att göra passet tillräckligt tufft. Trots att dagens pass blev lite lättare än tänkt så meddelade benen att dom hade fått sin dos genom att leka asplöv.
Nu har det blivit tre dagar trainer på rad så nu vore det dags att kanske få in lite timmar på crossen utomhus också. Vore skönt och behövligt, men kan nog fort hända att jag sadlar trainern ännu några dagar då jag har ett sånt flyt nu just på den. Gonatt på det, imorgon vaknar vi i ett 96-årigt Finland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...