söndag 13 maj 2012

Morsdag

Idag har det firats morsdag. Dagen till ära så bestämde sig kroppen att var lite små förkyld så jag tog än en gång ledigt från träning. Var nog på väg att sticka till torget med resten av klubbgänget men när halsen var av sandpappers karaktär och vädret inte var på sin varmaste sida så beslöt jag att jag inte blir bättre av att cykla dagens runda, däremot kan jag bli betydligt sämre om jag cyklar idag. Med de tankarna kröp jag tillbaka ner i den varma sängen och körde mental träning istället.
När jag sedan sent om sider tog mig ur sängen på nytt så blev det att börja sortera upp onödigt hopen som bildats efter gårdagens städning. Plötsligt fanns där 3 stora plastsäckar, 1 st loppis, 1 st släng och 1st spara. Perfekt start på dagen.
Efter det så avnjöts ett intressant F1 lopp. Måste nog säga att de som missat årets säsongs inledning har missat väldigt intressant racing! Har helt klart varit den bästa säsongs starten sedan jag började följa sporten. Bara att hoppas att resten av säsongen fortsätter i samma stil.

Som vanligt blev när det är morsdag så blev det besök både vid fammos och mommos och moffas. De som inte blev mätta får heltklart skylla sig själva, för maten fanns så det räckte och blev över samtidigt som den var supergod! Som tur var behöver man inte äta samma mängd goda mat varje dag, skulle kunna vara dåligt ställe med kolfiber cykeln då :)

Morsdagen till ära så måste jag ju skryta lite på min alldeles egna lilla mamma. Hon har ett STORT intresse och det är fotografering. Enligt mig så är hon heller inte någon speciellt dålig fotograf utan snarare en riktigt duktig fotograf! HÄR laddar hon upp bilder så att man får se och tom köpa dom. Ta en titt och njut!

Helgens låter är helt klart denna. Underbart vad en kunnig person kan göra av 39 olika låtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...