tisdag 21 juni 2016

Inför TT FM och Paket dag!

Rullar som bäst med full fart mot Åbo var Finska mästerskapen i tempo går av stapeln imorgon. Blir en riktigt intressant tävling på en fin bana. Av alla tävlingar på hela året så är den här tävlingen en av de som jag vill prestera bäst på. Så med andra ord så har jag större press på mig själv under den här tävlingen. Målet är topp10, men drömmen är topp5. Inget är omöjligt vill jag påstå! Bara att ge allt och se hur långt det räcker! Fjolårets tolfte plats skall åtminstone förbättras!

Cockpiten jag skall stirra på en timme imorgon.

Skall jag gissa slutresultat så står det mellan Samuel Pökälä (TWL) och Tommi från vårt GIF-Chebici om vem som kniper guldet. Efter de två finns det runt tio namn som slåss om placeringarna och till den gruppen vill jag påstå jag hör.

På dagens väckningspass kändes benen bra! Körde utan tempohjälm och tempodräkt, med långsammaste träningshjulen men trots det så tyckte jag cykeln rullade på i rask takt! Hoppas på samma känsla imorgon också!

Efter väckningspasset var solen så varm att det blev att njuta
en stund före cykeltvätten tog vid.
Precis då jag och farsan skulle börja köra söderut damp ett brev från posten ner i brevlådan. Skoj med post, extra skoj då posten betyder att man får hämta paket! Så blev att hämta paket som första punkt på resan ner till Åbo.


I paketet så fanns ett par sprillans nya Bont Vaypor S. Bästa skorna jag ägt och nu har jag två par! Stort tack till Bont och Vesa på Chebici i Järvenpää som löste mitt lilla garanti ärende på bästa sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...