torsdag 12 februari 2015

Mörkercykling, på riktigt

Fick ihop mina fyra timmar igår. Var lite slitigt att köra intervaller på banan då man varit igång såpass länge, men visst gick det också! På vägen till banan fick jag testa på riktig mörkercykling då min trogna DX-lampa plötsligt sade upp sig.  Minst sagt intressant att cykla på helt mörka vägar! Nu får ni gärna tipsa om en prisvärd och bra lampa att använda till mörkercykling då jag är utan.


Efter tre fina dagar och nio timmars träning och över 500 TSS hittills i veckan tar jag en återhämtningsdag idag så att det inte blir för mycket av det goda. Istället för att gasa på för fullt så blir det att skriva labbraporter och rulla en kort stund riktigt lätt på rondellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...