söndag 20 juli 2014

Gravgååln stole my powers

Sliten pöjk här vid tangentbordet nu just. Sommarjobbet på gravgården har tagit precis alla extra krafter den här veckan. Inte har det ju precis hjälpt heller att vi varit en mindre den här veckan och på så sätt i teorin haft 50% mera jobb. Nåja, måste ju jobba lite så att jag har råd att cykla och studera! Jepps ni läste rätt, skall börjar studera i höst! Kommer att ta mitt pick och pack och dra sydväst till Falun för att där börja läsa på idrottstränar programmet. Superkul!
Är fem veckor kvar tills flytten är planerad men redan idag kommer jag att ta en några dagars sväng dit för att försöka hitta något tak att ha över huvudet, bekanta mig med området och till och med cykla lite där. Om tid hittas där så kan det hända det till och med hända att jag provar på Dalacupen på tisdag kväll.
Gammal bild från en av nejdens finaste grusvägar, Fagernäsvägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...