måndag 23 januari 2012

Perfekt vinterdag

Idag har vi inte kunnat ha ett bättre vinterväder än vad vi haft! Firade vädret med att skida 22km med Danke i de nästan perfekta Larsmo spåren. Var tyvärr inte lika rapp i kroppen idag som igår, men det kändes ändå ganska bra. Bäst var känslan av att ha nästan hela den lediga dagen framför sig och att redan ha avklarat dagens huvudpass. De senaste timmarna har jag tankat med lite mat och läst vad som händer runt i världen. Skulle bara vara att bestämma sig för vad som skall bli andra passet för dagen nu då, kanske man skall plocka fram trainern igen efter några veckors paus eller så blir det mtb. Tror jag lämnar beslutanderätten åt vädret, blir det kallare så stannar jag inne, hålls det på samma temperatur så sticker jag ut med cykeln på en kort runda.
Förra veckan sparkade jag ju igång träningen på nytt efter lite vila, 20 träningstimmar var ett dröm mål för veckan. Fick ihop nästan 15,5 timmar, en bit ifrån men inte skall jag klaga. Denna vecka så blir det att några steg närmare 20 igen. 
Skrev aldrig hur det gick då jag testade Hot Hands andra gången. Var betydligt bättre jämfört med första rundan, men skulle nog inte betala för dom. Först och främst för att den fungerar endast ett pass. Blir dyrt både för naturen och plånboken om man ser på lite längre tid. För det andra så fungerade de inte så bra som jag hade hoppats eller kanske jag bara var optimist? Blir bara att söka nya lösningar för att klara kölden bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...