fredag 20 januari 2012

Hot Hands p2

Fick målet uppfyllt idag. Lite över 3 timmar och 60km blev saldot för en fin mtb runda med fint sällskap. Var nog betydligt trevligare att cykla tillsammans med någon än själv. Mera sånt! Ända negativa med passet var att jag i slutet fick känningar i mitt knä. Kommer ju såklart från att jag just gjort skid premiär men det irriterar ju såklart ändå.
Värme påsarna var ingen höjdare idag, skulle jag inte ha en uppsättning till här hemma så skulle jag inte pröva dom igen, men nu råkar jag ha ett par till så då fortsätter testet imorgon. Med andra ord så kände jag ingen skillnad med påsarna jämfört med då jag tidigare varit utan. Idag hade jag dom på ovansidan av fötterna imorgon skall jag prova om jag det skulle fungera bättre om de är under foten.
Nu blir det kort stretch så att knät förhoppningsvis är bättre imorgon när det redan kl 9.30 är dags för nästa mtb tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...