lördag 11 februari 2017

På gång på riktigt

Nu efter fyra veckor med en positiv trend så börjar äntligen vara där jag hör hemma! Vilade järnet igår då kroppen var allt annat än pigg, trots att det skulle vara sista dagen på volym blocket. Ett steg i det där att vara smart i och med att jag lyssnade på kroppen!
Då fredagen blev vila så flyttades helgens program med en dag så att söndagens max 20min kördes redan idag istället för den planerade vilan. Med nya tävlingshjul som motivationshöjare så gick 20 minuter av bara farten och vips var ett nytt säsongsrekord noterat! Kanon! Skönt att vara nära den nivån som jag höll vid samma tidpunkt för ett år sedan vilket borde betyda att jag är i fas för när säsongen drar igång på riktigt i april efter både Rhodos och Belgien.



Nya tag imorgon med mera trainer och kanske till och med lite mera skridskor! Det ni!

9 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...