onsdag 14 september 2016

Back on track, väl?

Igår, tisdag, tog jag steget tillbaka till cyklingen. Dubbelpass redan första dagens för att hålla huvudet i styr! Första passet tillsammans med några snabba gymnasiekillar direkt från morgonen
och kvällspasset på velodromen där samma snabba juniorer som från morgonpasset snurrade skiten ur mig. Måste ju låta dem vara snabbare någon gång, vore ju taskigt att vara snabbare vid varje tillfälle! Enkelt att än en gång inse hur dålig jag är för tillfället, men som tur finns det ju bara en väg och det är uppåt och dit skall jag! Högre än jag tidigare varit!


Idag onsdag var jag på undersökning av bekymret som ställer till det för mig med jämna mellan rum så nu väntar jag bara på ett utlåtande av läkaren och sedan får vi se vad nästa steg är. Tänker åtminstone börja köra på i den mån det går nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...