fredag 2 september 2016

Tillbaka!

Tillbaka på bloggen, igen. Varit lite mycket nu på sistone i och med ett livsförändrande projekt som jag håller på med och det faktum att skolan börjat och jag tagit mig till Falun för ett sista studieår.
Blandade känslor att åka till Falun i höst, var en så bra sommar hemma samtidigt som mitt projekt känns så intressant att jag gärna skulle lägga än mer tid på det. Men men, var sak har sin tid och från och med juni 2017 har jag mera tid att offra åt projektet.

Träningen har jag inte ännu kommit igång med. Skadan har varit mestadels bra men nu i veckan så kom bekymren tillbaka utan att jag provocerade fram dem så blev en kväll på sjukhuset utan att något ytterst ovanligt hittades. Provsvar väntas och senare i höst blir det ultraljud och vidare undersökning. Vid sidan av det så drog jag på mig årets förkylningsbomb på båten till Sverige. Känns som lungorna skall hostas ur mig vid varje tillfälle som kommer.

Kan väl inget annat än att konstatera att jag får kämpa vidare med hälsan, studierna, projektet och till sist den egna träningen då kroppen ger klartecken.

Velodrom säsongen inleddes igår, dock inte med mig i banan
Chebicin är redo för snabba tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...