onsdag 27 maj 2015

Lite WATT siffror från AHH

Idag har jag vandrat i falu skog och mark mellan klockan 9 och 15 i studiernas tecken så någon cykelträning blir det inte för mig idag! Därför tänkte jag blogga lite siffror istället! Har inte varit den som skrivit mest om faktiska siffror här på bloggen. Flera har undrat och frågat efter siffror sedan jag köpte wattmätare hösten 2013 så tänkte kan väl dela med mig av lite siffror från förra helgens tävlande i form av max snittwatt från olika tidsintervaller.


  • 5 sekunder: 1362w
  • 10 sekunder: 1178w
  • 20 sekunder: 943w
  • 30 sekunder: 818 w
  • 1 minut: 647w
  • 2 minuter: 508w
  • 5 minuter: 420w
  • 10 minuter: 404w
  • 20 minuter: 362w
  • 30 minuter: 355w
  • 60 minuter: 322w
Tror (läs vet) att inga siffror är några maxningar och vet att kroppen inte är i det bästa slaget nu samt att flera av noteringarna kom från söndagens etapp då jag hade tre starter redan i benen! Så kommer att bli riktigt roligt sedan när kroppen kommer i form igen!

En annan rolig siffra från helgen är TSS som stannade på bekväma 738.4 över tre dagars cyklande!

Tortyrredskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...