tisdag 16 december 2014

Räknar dagar

Har haft en väldigt konstig känsla sedan i fredags, vill ha paus från Falun en stund! Inte så konstigt kanske då jag varit här själv nu i fyra månader. Trivs toppen här men är mogen för att få åka hem en gång nu emellan. Nu låter det här säkert jätte konstigt i era öron men, för mig är det normalt. Nästan varje gång jag är på resa, träningsläger eller något annat som är längre än en vecka så kommer det en punkt var jag är "klar" och vill hem. T.ex mina tre senaste träningsläger, Mallorca -13, Teneriffa -13/14 och Mallorca -14  har alla gemensamt att sista dagarna har jag inte varit motiverad och jag har bara velat ha ett miljö ombyte trots att träningarna gått precis som tänkt eller till och med ännu bättre!
Nu upplever jag alltså samma sak. Är inne på dom sista dagarna här i Falun så då längtar jag till miljö ombytet, vilket jag inte alls har gjort på över tre månader innan i höst! Är ganska säker på att samma grej kommer att ske i slutet på Finlandsbesöket, då kommer jag att vilja komma tillbaka hit till fina Falun! Så konstigt är jag funtad och säkert är jag inte ensam om det heller!







Tyvärr kan jag väl inte vänta mig såhär pass fint vinter väder, men drömma an man ju alltid. Imorgon blir det lite tränings och test grejer här på bloggen. Skall skriva lite om min träning för resten av året samt lite om testet som jag gjorde igår.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...