söndag 28 december 2014

Festive500 P4

Ännu en dag på jobbet! Bra flyt än en gång trots att jag börjar vara lite distanssliten. Dryga tre timmars njutning på istäckta vägar i nejden gav 75 kilometer och nu är jag för första gången teoretiskt sätt på plus sida i Rapha utmaningen. Imorgon skall det gasas igen och förhoppningsvis får jag avklarat en stor del av min 18 mil som återstår då regn(!?!?!?!?) utlovas till tisdag och onsdag.
Förutom att jag skall cykla imorgon så borde jag helt spika konfigurationen på nästa års Rose cykel så jag får skicka in beställningen. Kommer bli några drastiska ändringar jämfört med tidigare, men mer om dom när cykeln börjar anlända till mig. Nu blir det en pangpang rulle med Anna och så blir det att försöka anropa Herr Blund.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...