tisdag 16 september 2014

Fortfarande krasslig

Ännu två krassliga dagar bakom. Fått lägga lite mera tid på studier och framförallt på vår nuvarande uppgift som är rörelse analys. Idag fick vi vara in och bekanta oss med studentlabbet också, måste erkänna att föreläsningen där inne gick delvist förbi mig då jag bara såg möjligheter i all testutrustning vi har tillgång till!

Imorgon borde jag köra Onsdags Vm efter förra veckans succé men passar då kroppen inte är helt redo för såpass tuff ansträngning. Har också en obligatorisk tränarobservation på kvällen som skulle ha gjort mitt deltagande till ett enda stressmoment. Så det mesta säger att det är bästa att skippa!
Det konstigaste av allt är att jag blivit rejält sugen på att försäka få över Aeroflyern till Falun. Har inte alls haft någon som helst vilja att köra på den sedan par-TT FM men nu plötsligt finns suget där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...