tisdag 25 december 2012

Skinkförbränning #festive500

Blev en till runda ikväll för att minska lite på det GIGANTISKA kalori förrådet jag skaffat under de senaste 40 timmarna. Började med Danke och körde runt 37 kilometer med han. Efteråt fortsatte jag själv en stund prövade bland annat på att cykla i semi -packad 30cm snö med Cx, det fungerade inte.
Förövrigt kan jag meddela att om möjligt skulle jag gärna köra all vinter cykling i total mörker med bara en bra lampa på styret. Gillar känslan man får då skarpt!

Dagens total: 71.5 min + 122.5 min = 194 min
                     27.8km + 57.45 km = 85.25 km
Rapha festive 500 status: 375.15 km och 6 dagar kvar

Imorgon onsdag kör jag kl 12 från Bergwalls, köldgräns -18


Mr D med sin nya starka lampa!
Min vanliga DX-lampa på´helljus läge till höger, Dankes monster lampa till vänster.
Mina favo stigar är inte i Cx skick :(
Gick inte, tyvärr
Vem skulle inte vilja cykla här?
Rosen med mörker utrustning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...