måndag 10 december 2012

Projekt 85.00 - invägning 6, det går neråt!

Idag var det dags för årets sista invägning. Blir ingen nästa vecka på grund av tent tidigt från måndag morgon. I alla fall så var dagens invägning ett steg neråt. 92.1 stannade vågen på idag. Det ger en vecko minskning på 1kg och en total vikt minskning på 5.7kg hittills. Betyget: "bra" ger jag mig själv på en skala från dålig till bra. Här är dagens vikt på bild
10.12

Nästa invägning blir 7.1.13 och då vill jag ha ett resultat på 8x.xkg eller mera troligt 91.xkg. Det är ju trots allt julen vi har framför oss, och just under den högtiden brukar man ju äta lite för mycket gott. Därför nöjjer jag mig med allt under 92kg vid nästa invägning.


Äldre inlägg i projekt 85.00

Invägning 0
Invägning 1
Invägning 2
Invägning 3&4
Invägning 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...