fredag 28 december 2012

2 dagars #festive500 samlande

Här var det tyst igår. Var inte på blogg humör helt enkelt. Började dagen med mellandags shopping i norra grannstaden. Där fanns människor, människor och ännu mera människor men tyvärr inget köpbart som föll i mitt intresse.
Efter den såkallade rea resan så blev det cykling, 75 kilometer trampade jag och Kenneth igenom. Vägarna var inte alltid bra och ställvist var dom riktigt dåliga men vi bröt oss fram genom snön. Riktigt skönt var det och kroppen var back in business efter onsdagens floppben. En annan sak som var skönt var mörker cyklingen, den är speciell på ett fint sätt.

Fagernäs vägen var den enda perfekta vägen.

Recovery
Torsdagens dos

Till idag var det tänkt att jag skulle nöta snövägar med Danke, men natten till idag blev en sömnlös historia. Somnade när jag skull stiga upp så dit får den rundan. Sov några timmar in på dagen innan det eftermiddagen blev dags att cykla tillsammans med Spotify. Vädret och vägarna var perfekta vilket gjorde att jag hittade flytet direkt och av bara farten så fick jag ihop 100 finfina kilometer. Kokkelby blev bland annat besök för andra dagen i rad.
Cykelvägarna norrut var perfekta idag!
Det var moln fritt och full måne idag!
Dagens skörd

Imorgon fortsätter kilometer samlandet. Då med start kl 9 J:stads torg. Häng med! Själv har jag 155 kilometer kvar att fixa under helgen och måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...