måndag 24 september 2012

Surprise

Bloggen är inte död! De var det inte många som trodde, nu när det varit såhär tyst under några veckor. Har haft lite små jobbigt här i Åbo med en massa föreläsningar om saker som jag inte förstår! Blir inte klok!!! Förhoppningsvis lättar skolbördan lite när man kommer in i systemet.

På träningsfronten så har det varit offseason med stora bokstäver. Har på 5 veckor cyklat 6 pass och 1 tävling samt sprungit (!) fyra korta löprundor. Kommer inte ihåg när jag senast skulle ha tränat såhär pass dåligt sist, men kanske har de varit bra att ta det lite lugnare nu under den här stressiga perioden.

Från och med imorgon kommer jag att sakta men säkert börja starta upp säsongen 2013. Kan ju inte ens drömma om att få en lika bra träningsvinter i år som i fjol men jag kommer att göra det bästa jag kan för att vara i fint skick i april/maj då tävlingarna börjar på nytt.
I planerna för träningsmånaderna finns mycket trainer, mycket löpning, förhoppningsvis en del cykling ute, kanske lite skidor, någon vecka på varmare öar och en hel del gym. Med hjälpa av dessa element så hoppas jag att jag lyckas bygga vidare så att jag får min utvecklingskurva att fortsätta att stiga.

Från och med nu kommer bloggen att uppdateras oftare, med tyngd punkt på cykel såklart. Vill ni se mera från Åbo livet så får ni ta och börja följa mig på Instagram. pe_ttsson är namnet som jag döljer mig bakom där.

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...