fredag 7 april 2017

Bergochdalbana


Hej hopp! Här har det igen stått stilla. Mycket på grund av att jag varit less på bergochdalbanan som hållit på sedan jag började träna igen i oktober efter skadan jag dro på mig ifjol. Först går allt som på räls och så plötsligt så blir det någon form av ofrivillig paus. I och med Rhodos var jag bra på gång, vilade några dagar här hemma och gasade sedan vidare. Såklart blev jag sjuk precis när känslan började komma...

Nåja en krya-paus och nu är jag igång igen. Varje pass känns som ett stort steg åt rätt riktning så genom att skynda långsamt så lär det nog bli bra till slut. 
Surt med förkylnigen var att jag missade lagets läger nere i Belgien. Hade sett fram emot det men hälsan går först och ville inte smitta ner resten av laget så bästa att skippa allt då.


En bättre grej med att vara sjuk är att man hinner studera mera då! Nu är det bara 8 veckor kvar före skolan skall vara klar och slutarbetet har precis börjat rulla ur stargroparna! Spännande tider!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...