lördag 1 oktober 2016

Framtiden har kommit, Pettsson Coaching Ab är här!

Idag första oktober inleder Pettsson Coaching Ab sin verksamhet! Jag har under de senaste månaderna snickrat på denna idé som nu blir verklighet. Framtiden är här!



Företaget kommer till en början att erbjuda individanpassad träning till idrottare på alla nivåer. Träningen är baserad på vetenskap och erfarenhet samt idrottarens egna förutsättningar. Senare kommer även Pettsson Coaching Ab att utvidga sitt tjänsteutbud med flera andra spännande hälsotjänster!

Blir roligt att få jobba vidare med det som jag brinner för och det som jag studerar till på Idrottstränar programmet här i Falun. Som uppdragsgivare för Pettsson Coaching Ab finns förtillfället Hagströmska Gymnasiet i Falun där jag fungerar som tränare för landsvägscyklisterna samt som instruktör på velodromen.

Har Du frågor eller är ni intresserade av att få hjälp med just Din träning? Tveka inte att kontakta mig på pettssoncoaching@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...