onsdag 3 augusti 2016

Tittar framåt och drömmer mig bakåt

En vecka efter att mina problem peakade så börjar nu kunna leva ett normalt liv, med det sagt inget cyklist liv... Har ännu inte kunnat cykla utan smärta så helgens Skoda Cup tävling i Lieto blir en no show för min del. Tråkigt då jag hade velat hjälpa Jarkko och resten av laget med att försvara den gula ledartröjan som Jarkko har sedan Satakunnan Ajot i början av juni. Men kanske det bästa alternativet om jag ser framåt, tävlingssäsongen håller ju trots allt på nästan till slutet av september.

Istället för att älta mer om mina uteblivna tävlingar så tittar jag tillbaka till den tävling där jag haft de bästa benen någonsin. Nämligen Lauri Aus för en och en halv vecka sedan. Har hittat en snabb bild och ett litet kort sammandrag från tävlingen som ni får njuta av här under.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...