tisdag 26 februari 2013

Long time no see

Länge sedan jag fått köra mina älskade back intervaller! Vad jag minns har jag inte kört dom sedan juli så det var extra skönt när det igen var dags idag, trots det inte var den normala backen. Tre super sköna set innehållande tre nästan attack hårda varv uppför backen klarades av. Bena och lungorna fick sina genomkörare och jag kunde nöjd rulla hemmåt tillsammans med Kenneth och Danke.


Paketen som kom idag innehöll följande saker om ni inte redan listat ut det från bilden i förra inlägget: Mavic Rush mtb skor, Ritchey WCS Logic II styre, Rose Windster Gel Handskar, Powerbar Gel, Shimano SPD klossar och F'iz:ik Microtex styrlinda

Testade redan ikväll handskarna och kan direkt meddela att det var ett toppen köp! Varma och vindtäta så det räcker och blir över trots att det var fingerhandskar. Innerhanden bjöd på en fin yta som greppade väldigt bra i styrlindan och muffen vid handleden var lång vilket är ett måste hos varma cykelhandskar! Topklasse!

Styret kommer att landa på min Rose cykel som skall dyka upp snart. Då blir den precis så som min dröm cykel skall vara!


Skorna var nära att bli testade ikväll men jag lät dom vila ännu några dagar. Premiären är nu schemalagd till 9.3 då Schweiz lägret börjar.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...