lördag 21 januari 2017

Mindre bra start på året

Hej på er. Hoppas ert år har börjat på bästa sätt. För egen del måste jag gnälla lite, för så här värdelös på cykeln har jag inte varit på bra många år! Uthålligheten och styrkan på cykeln som jag hade i höstas efter skadan var ju rena drömformen jämfört med vad jag har nu! Så först ett långt skade-uppehåll och sedan en rejäl dos av vinterinfluensa virus är effektivt sätt att helt förstöra ens träningsstatus på.
Har nu varit igång en vecka och för varje dag blir det lite bättre, väldigt lite bättre. Men som tur var är ju sommarens viktiga tävlingar 5 månader bort ännu så hinner nog bygga upp någon slags cykelkropp tills dess. Hoppas jag.

Drömformen från i höstas efter en kort promenad
Första tävlingen för året blev uppskjuten från förra helgen till troligtvis nästa då jag bara siktar på
att hänga med runt banan då det formstarkare gör upp om de finare placeringarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...