tisdag 28 februari 2017

Landsvägspremiär T-5

Fem dagar kvar tills det smäller på riktigt! Tävlingspremiären för säsongen avklarades ju redan i oktober i och med första velodrom tävlingen men det är nu som det börjar riktigt på riktigt! Skoj! Den senaste tre veckorna sedan jag fick höra att jag skulle iväg till Rhodos så har formen gått ganska spik rakt uppåt. Så pass rakt upp att jag nått nya wattrekord på trainer under mina mest testade tidsintervaller! Gått med att kroppen svarat nu när jag fått bra kontinuitet i träningen sedan sista förkylningsvändan.

Schliiiiitschamt med syyyyyra
En bättre förmiddag på Runn hans också med under februari
Inför söndagens premiärlopp så har jag noll press på mig själv. Det går som det går. Det är ju trots allt första starten 2017 och bästa startfältet jag tävlat i samt tuffaste banorna jag tävlat på. Utmanande start på året kan man minst sagt säga! Målet är att få en så bra start på säsongen som möjligt och få in en bra känsla i klungan samt att hjälpa till i laget med det som jag kan. Närmare info om tävlingarna sparar jag till närmare helgen. För nu blir det att hoppa upp på trainern för att slita ännu ett set med intervaller.
Lär bli behagligare än premiärloppet för ett år sedan!
Samma känsla som fanns under den här dagen vill jag hitta!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...