söndag 9 augusti 2015

Nya förutsättningar från och med hösten

Hösten närmar sig med stormsteg och det betyder att jag snart får styra kosan mot Falun och Dalarna igen.

I och med flytten så får jag inleda mitt andra läsår på Högskolan Dalarna och göra comeback på trärondellen. Två sedan tidigare bekanta saker.
Som nytt för i år är att jag kom in i Dala Sports Academys cykelträningsgrupp! I klartext betyder det att jag nu får tillgång till gruppträningar med de bästa cyklisterna i trakten samt olika stödfunktioner som DSA erbjuder. Största fördelen med DSA är väl att jag från och med september får ha erfarne Marcus Ljungkvist som bollplank angående träning och tävling.

Är säker på att det blir en riktigt intressant vintersäsong!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...