tisdag 2 juni 2015

Ner som en pannkaka

Pannkaka är rätta definitionen av hur helgen blev! Stod som flagg vakt under Långa Lugnet. Till först i fint väder, sedan i mulet väder och till sist i iskallt regn, cyklade tillbaka till Lugnet området för att kolla målgång och lämna tillbaka väst och flagga. Samtidigt körde jag lite kroppsväckning inför vad som var tänkt att bli mitt sista lopp på vårsäsongen i Sverige, Falkenloppet. Ja ni läste rätt, tänkt. 
På lördag kväll började kroppen strejka, mådde pyton, var totalt slut och pratade med toaletten något varv. I och med detta så strök jag mig själv från Falkenloppet, ingen vits att tömma kroppen på något som inte fanns.
Nu börjar kroppen kännas redo igen för träning så skall träna imorgon mellan flyttlassen till min nya lägenhet! Ja, tror jag glömde det! Sista arbetet på första läsåret på ITP är inlämnat så nu är det bara ett seminarium kvar innan jag kvitterar ut knappa tre månaders sommarlov tä heim!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...