tisdag 24 april 2012

Mallis i punktform

Hade ett toppen träningsläger på Mallorca. Fick gjort nästan precis det som jag hade satt upp som del mål åt mig. Nu kommer jag att börja skriva lite om resan i detalj så de inläggen kommer att ploppa upp lite vart efter under de närmaste dagarna. Redan nu bjuder jag på ett kort sammandrag i punktform.


  • 14 dagar med cykel
  • 13 cykel dagar
  • 1420,72km
  • över 14564 höjd meter
  • 3292 cykelminuter
  • blandat väder
  • ROLIGT 


Sedan jag kommit hem har jag hunnit köra 2 pass.  I söndags, efter att jag hade varit hemma i ca 30 minuter så stack jag iväg på ett rehab pass på hela 18km! Otroligt skönt att cykla bort flygresan och ännu bättre att vara på egen cykel efter två veckors lidande på hyr-Moozes (bild kommer).

Igår var det dags för ett lite längre men ändå lungt pass. Körde en förlängd nådjärvare med Kenneth i passlig fart. Under rundan konstaterade jag att nog är det skönt att cykla i det här landet då det inte finns några ordentliga backar! hela rundan på 69km gav ca 280 höjd meter vilket motsvarar vad man nästan direkt fick ihop på Mallorca.

Dagens program är:
- Författa rese reportage innehållande flera bilder
- Tömma en bil full med skräp
- Cykla årets första TT träning
- Delta i klubbens årsmöte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...